Повернення

Повернення товару:

Шановні покупці, повернення придбаного в нашому інтернет-магазині взуття здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України «Про внесення змін до Закону України» Про захист прав споживачів» (№3161-IV від 01.12.2005). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).

Як повернути товар?​

  • Зателефонувати нашому менеджеру за тел. +380 (93) 836-99-97
  • Протягом 14 днів з моменту отримання замовлення відправте товар, що не підійшов Новою Поштою або Укрпоштою.
  • Товар надсилати без накладного платежу, оплативши вартість доставки.
  • Здійснивши відправлення, будь ласка, повідомте номер декларації  та реквізити Вашої банківської карти нашому менеджеру по телефону +380 (93) 836-99-97 (Viber/WhatsApp) або на e-mail: xmodeshop@gmail.com (вказавши прізвище та ім’я).

Увага!

● Повернення здійснюються за рахунок клієнта.
● Зверніть увагу, що споживач не може вимагати повернення грошей або заміни товару в разі виявлення недоліку товару пізніше 14-денного терміну з моменту його отримання.

Повернення товару:

Шановні покупці, повернення придбаного в нашому інтернет-магазині взуття здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України «Про внесення змін до Закону України» Про захист прав споживачів» (№3161-IV від 01.12.2005). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).

Як повернути товар?​

  • Зателефонувати нашому менеджеру за тел. +380 (93) 836-99-97
  • Протягом 14 днів з моменту отримання замовлення відправте товар, що не підійшов Новою Поштою або Укрпоштою.
  • Товар надсилати без накладного платежу, оплативши вартість доставки.
  • Здійснивши відправлення, будь ласка, повідомте номер декларації  та реквізити Вашої банківської карти нашому менеджеру по телефону +380 (93) 836-99-97 (Viber/WhatsApp) або на e-mail: xmodeshop@gmail.com (вказавши прізвище та ім’я).

Увага!

● Повернення здійснюються за рахунок клієнта.
● Зверніть увагу, що споживач не може вимагати повернення грошей або заміни товару в разі виявлення недоліку товару пізніше 14-денного терміну з моменту його отримання.